Cariere

Concurs angajare – Contabil șef

by: csu-uvt

0

Anunţ privind ocuparea unui post de contabil șef

Data concursului: 13 august 2025
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.

 

Data publicării anunțului: 29.07.2025

Perioada depunere dosare: 29.07.2025 – 05.08.2025

Detalii suplimentare
După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

Informații suplimentare se obțin la Compartimentul Economic și Tehnico-Administrativ, tel. 0256/592760.

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

1. selecția dosarelor de înscriere;

2. probă scrisă – 10:00;

3. proba practică – ora 13:30

4. interviu – 15:00;

Fiecare probă este eliminatorie.

Sunt declarați admiși la proba scrisă candidații care au obținut minimum 70 puncte.

Sunt declarați admiși la proba practică candidații care au obținut minimum 70 puncte.

Sunt declarați admiși la interviu candidații care au obținut minimum 70 puncte.

Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obținute.

Se consideră admis la concursul pentru ocuparea postului candidatul care a obținut cel mai mare punctaj dintre candidații care au concurat pentru același post, cu condiția ca aceștia să fi obținut punctajul minim necesar.

La punctaje egale are prioritate candidatul care a obținut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menține, candidații aflați în această situație vor fi invitați la un nou interviu, în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câștigător.

Bibliografia concursului:

  • Legea contabilității;
  • Ordinul MFP privind contabilitatea instituțiilor publice (Ordin nr. 1917 din 12 decembrie 2005);
  • Ordinul ALOP (Ordin nr. 1792 din 24 decembrie 2002);
  • Legea Sportului 69/2000;
  • HG 1447/2007 și anexa privind normele financiare pentru activitatea sportivă;
  • Legea bugetului de stat 500/2002;
  • Ordin nr. 953 din 8 februarie 2023 privind controlul financiar preventiv și anexa și norme metodologice;
  • Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
  • OUG 158/2005 privind concediile și indemnizațiile de asigurări sociale de sănătate, cu modificările și completările ulterioare;
  • Regulamentul de Organizare și Funcționare al Clubului Sportiv Universitar „Universitatea de Vest din Timișoara”.

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 05.08.2025, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Clubului Sportiv Universitar UVT, dosar candidatura post Contabil șef), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail loredana.nicula@e-uvt.ro, clubulsportiv@e-uvt.ro și vor conține obligatoriu următoarele documente:

1. cerere formularul de înscriere (Anexa 1);

2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate / copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; în cazul în care candidatul și-a schimbat numele, copii după documente care atestă schimbarea numelui – certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;

3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;

5. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;

6. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;

8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;.

9. curriculum vitae, model comun european;

10. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

–    Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

Actele prevăzute la pct. IV lit. b), c), d), vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Clubului Sportiv Universitar „Universitatea de Vest din Timișoara” anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informații privind postul de Contabil șef din cadrul Clubului Sportiv Universitar „Universitatea de Vest din Timișoara”:

  • Postul de Contabil șef este subordonat directorului Clubului Sportiv Universitar „Universitatea de Vest din Timișoara”;
  • Durata și condițiile muncii: postul este pe perioadă determinată de 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiții normale de lucru;
  • Salariul brut de încadrare a postului este de 10115 lei.
  • Perioada de probă este de 45 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă și durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, și a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  • are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice:

  • Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul economic;
  • Experiența în domeniul contabilitate, min. 5 ani;
  • Vechime efectivă în domeniul finanțelor publice de minimum 3 ani;
  • Cunoașterea și înțelegere a limbii engleze la nivel avansat;
  • Certificat de atestare a cunoștințelor dobândite în domeniul Sistemului European de Conturi;
  • Cunoștințe utilizare PC, cunoștințe utilizare navigatoare (browsere) internet, cunoștințe de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office sau echivalent (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point), cunoștințe de utilizare Adobe Reader, cunoștințe de utilizare GMail, Google Drive & instrumentele subsecvente, cunoștințe de utilizare a programelor de contabilitate bugetară și a FOREXEBUG – Punct unic de acces;

Alte cerințe specifice:

  • capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres;
  • spirit de inițiativă;
  • persoană responsabilă și organizată;
  • abilități de comunicare;
  • abilități de lucru în echipă.
  • Coordonează, verifică și supervizează activitățile și documentele contabile.
  • Asigură respectarea reglementărilor contabile și fiscale în vigoare.
  • Organizează și gestionează evidența contabilă sintetică și analitică a instituției.
  • Verifică și aprobă documentele justificative privind angajamentele bugetare, plățile și încasările.
  • Se asigură de înregistrarea corectă și la timp a operațiunilor economico-financiare.
  • Exercită controlul financiar preventiv și verifică legalitatea documentelor economico-financiare.
  • Coordonează întocmirea și verificarea balanței de verificare și a situațiilor financiare periodice.
  • Supraveghează evidența și amortizarea mijloacelor fixe și obiectelor de inventar.
  • Organizează și supervizează inventarierea patrimoniului.
  • Monitorizează execuția bugetară și gestionează fluxurile financiare.
  • Coordonează procesul de elaborare a bugetului și urmărește respectarea acestuia.
  • Urmărește încasarea creanțelor și efectuarea plăților către furnizori.
  • Asigură respectarea obligațiilor fiscale și depunerea declarațiilor necesare.
  • Colaborează cu instituțiile de control și răspunde solicitărilor acestora.
  • Oferă suport decizional prin furnizarea de informații economico-financiare relevante.
  • Coordonează activitatea echipei din subordine și asigură respectarea atribuțiilor de serviciu.
  • Se ocupă de instruirea și dezvoltarea profesională a personalului din subordine.
  • Întocmește și analizează rapoarte financiare relevante pentru management.
  • Întocmește împreună cu managementul bugetul de venituri și cheltuieli.
  • Întocmește situațiile financiare lunare, trimestriale și anuale ce se depun în funcție de specific la Ordonatorul superior/principal de credite și la MFP.
  • Răspunde de arhivarea documentelor contabile conform reglementărilor în vigoare.
  • Respectă normele privind protecția datelor, confidențialitatea datelor personale prelucrate, precum și secretul profesional.
  • Se preocupă activ de însușirea cerințelor legislative economico-financiare și de aplicarea acestora.
  • Constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepția concediului legal) a corespondenței electronice sosite pe adresa instituțională de e-mail;
  • Constituie obligație de serviciu și alte sarcini date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • Se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor și celorlalte reglementări în vigoare.
  • Gestionează, din punct de vedere financiar, întregul patrimoniu al instituției, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare
  • Întocmește proiectul de buget și raportul de execuție bugetară, conform legislației în vigoare;
  • Informează periodic directorul cu privire la execuția bugetară;
  • Creează angajamentele bugetare
  • Realizează și transmite ordinele de plată
  • Verifică documentele necesare pentru decontarea/angajarea cheltuielilor
  • Înregistrează veniturile și cheltuielile în contabilitate
  • Urmărește bugetul și cheltuielile instituției
  • Realizează deschiderile de credite
  • Realizează macheta de buget și o încarcă în FOREXEBUG
  • Întocmește, cu respectarea normelor legale în vigoare, documentele privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor bugetare, realizând operațiunile prevăzute de normele legale în materie
  • Întocmește facturile și le transmite în sistemul E-factura
  • Întocmește balanța analitică pentru finanțările nerambursabile accesate de CSU UVT, conform cerințelor finanțatorilor
  • Exercită controlul financiar preventiv și verifică legalitatea documentelor economico-financiare
  • Ține registrul de casă, respectiv realizează încasările și ține legătura cu trezoreria
  • Oferă sprijin în completarea declarațiilor pentru persoanele care au contracte de activitate sportivă încheiate cu CSU UVT
  • Colaborează cu Universitatea de Vest din Timișoara pe partea economic-financiară
  • Realizează notele de intrare recepție și bonurile de consum
  • Depune declarațiile necesare conform legii
  • Depune la trezorerie bugetele și cererile de deschidere credite
  • Calculează drepturile salariale ale personalului instituției, precum și pentru persoanele care au încheiate contracte de activitate sportivă cu instituția
  • Întocmește statele de plată ale salariilor și a altor drepturi salariale
  • Completează registrul general de evidență a personalului instituției (REGES)

Demos

Layout

Boxed
Wide

Background Image

Color Skin